wtorek, 15 lipca 2008

;) (2008.07.17)



Tak pisałam o tych ambitnych planach... i na pisaniu się skończyło... :/
Niestety nic się od tamtej pory nie zmieniło i pewnie się nie zmieni w najbliższym czasie, ponieważ mam do zrobienia kilka zaległych prac.. (tak tak.. mam na myśli m.in. Krzysia i Malwę:p - spokojnie, pamiętam o Was).

A jak na razie wrzucam 'jeszcze gorącą' pracę... ;p
Długo nie mogłam jej skończyć, bo wciąż czegoś mi w niej brakowało... Ale w końcu to znalazłam;)

Do najlepszych może nie należy, ale przyda się tutaj coś nowego;)
Tematyka nieco podobna do wcześniej zamieszczonego 'bukietu'... Jednak nieco rozbudowana ;p
A to chyba dlatego, że brakuje mi pomysłów na rysunki.. :|

3 komentarze:

Unknown pisze...

Kasiu, jak zawsze super !!!!! :* :*

Anonimowy pisze...

łeee okropne;P hhehe;D:*

Krzysiek pisze...

ja nie wiem jak ty to robisz, że zawsze mnie zaskoczysz:)
chciałbym tak usiąść nad pusta kartką i rysować aż coś mi wyjdzie:)
podziwiam:)